聽日就走喇..過澳洲LU*
點解時間會過得咁快NA?!想佢快D個陣佢又慢..想佢慢D個陣佢又快!!
真係激死人!!!!!!!!!!2點幾個陣過左去MONKEY屋企~∼
食雞翼!!!哈哈>V<講真..真係幾好味架"""""
之後就..哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈..何其壯觀NA*=.-..
差唔多7點就走喇..佢地去食飯..我就返屋企"""
返到屋企就同婆婆佢地落街食LA.收左$600大元!!多謝哂-0-
之後就整埋少少野..聽日3點半到出機場*
有老公.桃.粉.顧家偉.PIZZA&師父送我機~∼多謝你地牙!!
各位...12月再見啦!!!
|