| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 10 月 10 日 星期日  |
| 2010-10-10 |
分類: 未分類 |
今日去左睇【舞出人生】
好好睇啊!;]
班細路超勁!!!
首歌亂左都可以跟番個動作
班細路真係好勁-,-
其他都好睇
睇完就去食野
屌!!個間唔知乜鳩垃圾茶餐聽黎
一權可樂要14蚊囉吹到!
on鳩!!!係學校仲平!!
洗唔撚洗咁貴!
我地3個人正飲可樂
得4個叫左野食!
都食左我地二百幾蚊!
呢間乜垃圾野黎!
d野貴撚到你!!
以後唔撚去呢間食!
真係飲可樂都可以飲到窮
叫5權都成70蚊`真係食撚屎大!
好彩我正係飲可樂a_a""哈哈!
食完野玩左一陣`傾左一陣
我同寶就走左
其他人全部去【負太】玩
|
| 發表時間:2010-10-10 01:38 AM 留番個cM好喎! [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 61 | »
|