跟住個日,7點鐘起左身去刷牙,起身個下超累阿...等到8點25分就去食早餐,d早餐又幾好味bo,食完野過左陣又開始我地既活動...其中有個遊戲真係怪怪地,要拎d垃圾袋搞一個車輪比4個一係裹邊閒,搞到成身汗,仲好累阿....跟住又去食硬就la....d送真係一日比一日好味阿^^成日就係咁,開心地過左la....唔知y,晚晚訓之外我地都會買罐野食同tony係到傾計...不過個晚好早就訓左lu ^^