金日買左好多野阿!!!出左黃埔既運動家買左d 3同買左個袋....用左4百幾蚊...
唔係好貴姐^^..d 3又幾便架...100蚊就有...買左200蚊....有2套///!!!!!!!!!
最慘係,我係運動家見到我新買個對鞋既色出左金色粗鞋帶阿.....!!!!早知唔咁早買.
激死我!!!金日cut左頭髮la,留長左好多阿!!!正!!!,最衰d 3同袋洗左同收起左,下次
比番d相你地睇丫 ^^