金日又去跑步la,都係去斧山道阿^^都無人黎搵我既,直係得強強.佢y可以跑咁快架,
追唔到...嗚,,,我聽日又要去打波(羽毛球)..同番d小學同學,好耐無見佢地
lu,唔知變成點呢...但係我打打緊既時候,好累la巳經...呢次我又跑得好左
la...^^下次你地黎跑la ^^
睇電視lu...