金日上左佑仔屋企做功課......- -抄就真....佢幫我做份英文w,s
(呢份無得抄)我就同佢抄中英數暑作,好fair丫......跟住我就諗住
拎上去學校交,我叫阿佑陪我上去,佢唔肯,跟住我話,,,仲諗住一陣
同你去買個電腦手制...跟住佢話我問下阿媽先,,,(你睇佢幾.....)
跟住就番左學校...咁岩撞到班from1上完堂走人,跟住見到好多女
呢次from1多左好多女....有d ok(可能眼花)你地可以留意下ka..
跟住就坐47號小巴閃水去觀塘廣場買手制...係架車到都唔小哦..
阿佑個奸仔佢坐緊車望到令女就一到望一到同我講野,又唔話我知
搞到我岩岩走先見到pk!!!!死奸仔....!!跟住買完緊係上佢屋企
試制la....超正!!!!勁好玩,不過聽講佢阿媽番左黎之後話佢...
因為個手制話佢,,,又唔係貴 28蚊- -
|