| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 1 日 星期三  |
| 回憶 |
今日唔知係邊到聽到一個數目-328,我林到太子..一個我同樣仲意佢..一樣佢傷得我好深.."佢教識我好多,現實同做人都係...個時佢真係好錫我,他曾經講過愛的是我,我也相信被愛既幸福~我上網係為左佢..因為上網係唯一可以同佢溝通既方法..個段時間好開心..雖然都有為佢痛過..但係童話始終有結束的一天,而公主也會找不著王子..佢已經好耐好耐冇on喇...但係我只可以無了期等待,我不願離開電腦..我怕我怕我一走..佢就on..."可惜..到最後我都唔知等左佢幾耐..佢先on左..個一日..開心係我既前菜,其實係叫我有心理準備去接受..."佢同我講..佢拍拖了~個一刻..個心趺左樂地..但係我仲傻到以為仲有得救...我大膽問左佢一句:你從來有冇仲意過我?佢答:冇..."嘿...那他以前說愛我..也是謊言吧!?我冇去挽留..因為佢要走.我留唔住的"說痛..有一後更痛..是背叛..他叫endless (阿十)一個很特別的名字..記得同佢認識..好得意..個陣時.我同佢都係戰士..而且染著同一個染髮既顏色..大家話我地係孖寶.."嘿~佢一樣都好錫我..哄我..就我..."個時覺得自己係至高無上的女王..但係王位不能永遠..那一天..我誤打誤撞的得知..佢有第二個老婆..個一刻..所有回憶都碎哂...但係我都冇嬲佢,也許是我不捨得吧..但係我竟然拱手讓我..我冇點大吵大罵..只係放下一句..就走lu...佢有挽留過我..但係我只認為..我走都係好d..都最後..我同佢第2個老婆做左好好好朋友..同佢都係..失去了一份愛情..得回了2份友誼..到e+都仲有傾計ar..
e+ 係msn 都唔敢叫你...我覺我好樣衰..你都唔理我喇...我好似仲要煩住,纏住你甘.."我真係唔敢再叫你喇...
|
| 刊登時間:2006-02-01 10:14 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Connie1124 於 2006-02-02 09:11 PM 發表:
頭先ICQ傾佐好多…….
BUT我幫唔到你………..
睇唔明你篇日記講咩
|
|