| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 3 日 星期五  |
| casio exilim ex-z750 |
嘩~本來我....立志(-0-")要做哂d功課嫁><"..點知...做做下...媽話同我出去買野wo....最後我盡左我最大的努力-,-"去做完一篇我自己都唔知寫緊咩既reading review...."出左去tw買番我份生日禮物- casio exilim ex-z750 ><"~好正呀~之後搞左一輪..成交了!~愛死她和它呀.....之後去左食野..飽d又唔飽d甘-0-..之後甘探grandpa .../.\佢睇黎好番好多喇^^"~..呵~聽日全世界生日呀..""
尋晚..發了惡夢 x 2...."有一個唔記得..有一個係.....話我,雅欣同瑚..3個係f.2個一年..比人趕出czm....仲要去到迦密alison到讀...都唔緊要喇..仲要讀 2e....最差個班-0-"(其實我連愛禮信有冇 5 班我都唔知-0-)"" 但係個夢鬼死甘真..客死我..如果比雅欣知左...實客死佢+斬死我-0-
不想為過去作評價.....
容許我逐步遺忘他....
|
| 刊登時間:2006-02-03 09:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Connie1124 於 2006-02-04 02:00 PM 發表:
哼,已經俾我知道喇!!!!!!
你有大搞錯!
咁大整估….我要留係czm等佢..
|
|