| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 4 日 星期六  |
| .... |
..訓訓下..個死人電話係到嘈-0-"仲要....係我隔離.."(媽媽真厲害..擺佢係我枕頭到..")..||之後被迫起身..飲藥><" 好苦呀 >^<"||好乖地做功課..係甘做係甘做...呼~"都仲係差一樣- -"~但係係做v.a的過程中...好叻叻地整番好部野"嘩卡"|| 成家食左6個[面]"又係飽飽地又唔飽- -||之後同瑚姐傾左陣..佢又出去喇/.\"(可惡的"叫佢陪我去睇氣又唔肯\./)||6點仆出去食飯..點知又未得..去到"做mvp情人啵....孫恊志好正呀><" 不過最仲意都係5566個隻我難過.."返到家..孜要同阿哥搶電腦><"|| 今日冇啦啦林起 敏儀 既9月9日生日@@" ||p.s. 多謝阿麻..送個生日蛋糕比我><"~食左我成日..都仲未食完-0-
那一年默默無言 只能選擇離開
無邪的笑容已經 不再精彩
你害怕結局所以 拼命傷害
說是我擋住你的 美好未來
你堅決 不希望我等待
我便默默的讓你走開
如今你 受了傷回來
叫我如何接受這安排
我難過的是 放棄你 放棄愛
放棄的夢被打碎 忍住悲袞
我以為 是成全
你卻說你更不愉快
我難過的是 忘了你 忘了愛
盡全力忘記我們 真心相愛
也忘了告訴你 失去的不能重來
-我難過
|
| 刊登時間:2006-02-04 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Connie1124 於 2006-02-04 09:49 PM 發表:
我難過的是 放棄你 放棄愛
放棄的夢被打碎 忍住悲袞
我難過的是 忘了你 忘了愛
最鍾意呢幾句~~
睇到會喊
係我之前個日記貼過呢首歌
|
|