| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 5 日 星期日  |
| ........... |
今日11點幾...阿麻過黎..><"醒了..."|之後去剪頭髮...嘩"髮型屋D人好搞笑呀...哈~剪左D音+薄左D..."返到家...的起心肝去汁好間ROOM><"..汁到我暈/.\"~沖梁個陣..帶埋電話入去..有位阿姨打黎.搵阿媽的..好像是對親家那位...問我記唔記得佢= ="講真..真係唔記得LOR...我答左佢一句:都記得..但係我唔MAKE SURE係米個位阿姨啵.."之後想著3個陣..carman打黎..凍死人咩 >"<連carman也變心了/.\"為何你們總不能專一點..為了某某堅持下去..非移情別戀不可?!嘿.."又是我放不下||"之後同瑚姐chat左一陣.分析我的生日..哈~好好笑..若我早生一日就會有好大的成就..甘我也好幸運..出了遲一天..令我更努力的追求我生命中原本沒有的.. "聽日又返學喇.../.\"~要早d返去抄social答案呀>"<||
可惜那些時光已不再,留下只是破碎的盆栽.......
仍懷念 當一種磨練...
拭淚好好地下去 因你和她最登對
|
| 刊登時間:2006-02-05 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|