| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 1 日 星期三  |
| ............................................................ |
唔知點解覺得今日 9 度都唔係太凍...
返到去..訓左一陣....
就同瑚出左去企....
到prefect黎息燈...
佢先知自己有野未做-0-"
中文堂...wu>"<
到我好彩..一抽就抽中我...
我唔識-,-""要抄 4 頁野...>"<
小息..阿sir好衰唔衰..攞左張新坐位表上黎...睇完...
同上個月一樣...成班女仔(包括我-,-")纏住佢
佢話下個月就會把瑚同我一齊坐..如果唔係..
就會比太陽曬死-0-0-0-0--0-0-0-0-"
唉.....坐d甘既位/.\"
第一:我望唔到門口....
第二:唔係同熟人坐
第三:上個月就悶死我...今個月就煩死我!
第四:我前,後個d到好白痴-0-"
呀,,,,,,,,,,,,,,,一個月呀!!~要我點捱wo"
原來生哥坐我之前個位....
我叫佢唔好整走瑚之前係我個位到畫既個個
打藍球的 7 號仔"
之後佢一路攞擦膠...一路話唔會-0-"
如果你擦左點先?
"我一定唔會擦..如果唔係...我唔要依舊擦膠!"
-,-"比佢玩死~"""""佢仲加對眼上去=.=
本來瑚話要去合唱的...
之後又話唔洗wo""
-----------------------------------------------------------------------------------------
好想返回以前....
要加油喇>"<距離我既 20 名仲好遠-0-"
|
| 刊登時間:2006-03-01 03:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你不如41張[木台]都畫哂喇~甘我坐到邊都有一個7號仔"
|
|