|
| 訪客留言 (返回 rubychw 的日誌) |
|
|
HanG ...* 於 2005-12-29 03:01 AM 發表:
吾煩吾煩 !!
瑩姐叫到 ,,點會吾做~ |
| 網主回覆 唔好咁叫我啦,,,我面紅嫁,,,
![]() |
|
|
HanG ...* 於 2005-12-27 01:29 AM 發表:
梗係要多謝我喇 !!
其實我中意sweets多 D ,,
不過見你咁中意田中 ,,算 !! 就整田中喇 = =" |
| 網主回覆 哈哈,,,reina(奈奈)幾靚女呀,,,,開始鍾意佢,,kaka~!!
總之都thx你啦,,,,煩左你咁耐
![]() |