今日好無聊呀!!
由8點坐到5點!!
因為芳芳去咗幫手!!
不過我係這段時間有睇三分球6!!
大結局啦!!
好唔捨得呀!!
到5點我就搭車返屋企!!
到10點我當然有睇青蛙變王子啦!!
仲一面睇一面做act homework!!
嘻嘻!!