| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
今日係2005 年 12 月 5 日 星期一  |
| 哈哈!我用左一個新形象返學啊~~* |
|
今日發生左D咩事呢??等我講你知啦!!
今日好開心啊*7:30先起身,
之後返到學校做埋個中史作文,
就去左small ground,我今日冇
整起d頭髮同戴左眼鏡。
之後返到班房,馮卓僑整到我,跟住我望
住佢,佢話sorry啦,點知佢望真d我就話:
下!你係邊個啊?笑死我啦,咁都唔認得我啊!
個楊竣鐘好笑,話我戴左眼鏡之後施文左好多,
估唔道我都有施文既一面喎!
英文堂個死人唔gor鐘要係Leo面前改我花名喎!
叫我做咩"leo bi",又話咩佢Kai 林,我就叫kai bi喎~
食完飯之後……無聊!
轉中史堂時,我飲水,無啦啦楊竣話"好得意啊~"
跟住我就差d吐左d水出黎,
好彩吐左小小姐,
上中史堂個時鐘好笑,無啦啦係到整我d野,
跟住個時我冇戴眼鏡,係咁係到狂罵佢啊狂打佢啊同爆粗!
佢鐘話話:原來ruby姐冇戴眼鏡個時,會打回原型既,
戴左眼鏡施文咁多既! 笑爆肚!
跟住放學同d FD去左搭地鐵,點知咁點見到吳家維!
跟住同佢一齊返屋企,,佢鐘約左我星期一,一齊返屋企添!
原來人生都幾開心既!
|
|
|
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 170 | »
|