rubylai
暱稱: .``.♥熊貓..;}
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
原來我比想象中的再愛...
2007-05-16
2007-04-10
超開心....又有dd唔開...
愛你...恨你....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

  

今日係2005 年 12 月 5 日  星期一  晴天



 
 
 
 
哈哈!我用左一個新形象返學啊~~*

今日發生左D咩事呢??等我講你知啦!!

今日好開心啊*7:30先起身,

之後返到學校做埋個中史作文,

就去左small ground,我今日冇

整起d頭髮同戴左眼鏡。

之後返到班房,馮卓僑整到我,跟住我望

住佢,佢話sorry啦,點知佢望真d我就話:

下!你係邊個啊?笑死我啦,咁都唔認得我啊!

個楊竣鐘好笑,話我戴左眼鏡之後施文左好多,

估唔道我都有施文既一面喎!

英文堂個死人唔gor鐘要係Leo面前改我花名喎!

叫我做咩"leo bi",又話咩佢Kai 林,我就叫kai bi喎~

食完飯之後……無聊!

轉中史堂時,我飲水,無啦啦楊竣話"好得意啊~"

跟住我就差d吐左d水出黎,

好彩吐左小小姐,

上中史堂個時鐘好笑,無啦啦係到整我d野,

跟住個時我冇戴眼鏡,係咁係到狂罵佢啊狂打佢啊同爆粗!

佢鐘話話:原來ruby姐冇戴眼鏡個時,會打回原型既,

戴左眼鏡施文咁多既!            笑爆肚!

跟住放學同d FD去左搭地鐵,點知咁點見到吳家維!

跟住同佢一齊返屋企,,佢鐘約左我星期一,一齊返屋企添!

原來人生都幾開心既!

 

 

幾時寫嫁我︰2005-12-05 09:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]