rubylai
暱稱: .``.♥熊貓..;}
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
原來我比想象中的再愛...
2007-05-16
2007-04-10
超開心....又有dd唔開...
愛你...恨你....
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

  

今日係2005 年 11 月 4 日  星期五  晴天



 
 
 
 
死人女班長~~正殘lay!搞到d老師幫住曬吽A好想cry啊宜家~~

今日發生左D咩事呢??等我講你知啦!!

第一堂要上甲怪堂,真係好鬼死無聊,變態的佢!

第二次中史練習合格就貼參考答案,但唔合格就要張

個參考答案抄兩次,抄到我隻手軟軟!?

到左C.E.,好彩唔洗默書炸,如果唔係,我實肥佬!!

之後,G.E.D和Music調左堂,在音樂堂,大哥成日係

到打我隻Hello Kitty,整到重傷啊~~數學堂,無無

聊聊又過一堂!在Free time時,有d 信社的F.2黎我地

班講話紅社的出黎!出到去原來要整啦啦球和埋跳舞~~

終於到左反思時間,今日係我地講女班長的重要日子,

點知謝Sir話每個人都有錯,要俾機會佢改過我地成班

刻好唔gor!!又話咩好大件事要開會喔!我地都

已經出動到請願信、家長信、家長電話……嫁啦!咁

都唔抄佢~~係唔係過份左d呢?之後去左肥老鼠(學

校團契),都無咩野,咁又過一日啦~~

人點解要失去左,才懂得珍惜呢!但他們又有冇想過從來無的人,又點去珍惜呢!!!

 

幾時寫嫁我︰2005-11-05 10:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]