﹏rUbY''
lOvE U aLL''
rubylam_520
暱稱: ﹏rUbY''
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Neway City''
唱k日^^
鳳溪小學同學大尾篤BB...
3day旅行^^
愉快的晚上^^
文章分類
全部 (48)
_日記仔" (47)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
舊blog^^
rainie*丞琳BLoG^^
感人故事><''...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 48
留言總數: 204
今日人氣: 30
累積人氣: 3587
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


旅行兩日遊^3^ 開心 分類: _日記仔"

今次旅行去河源ge御臨門溫泉渡假村

聽講河源幾遠下...

今次有10個人一齊去

跟美食之旅^^

(d相係相簿道呀><)

第一日

7點起身同媽咪老豆去食早餐

跟住就搭火車去羅湖過關

8點半集合就上旅遊巴lu~

跟住就開始行程啦

今次去河源哩個地方係客家地方

所以第一個景點係客家民俗館

悶到死入面d野

好似歷史博物館咁

跟住就去食飯

食完飯12點幾1點

跟住就要坐兩個鐘頭車入去渡假村

係果兩個鐘頭車裹面

咩都做哂><''

食野 聽mp3 打機 睇雜誌 訓覺...

咁就過左兩個鐘就到啦!

入到渡假村大堂門口

好靚呀!!真係好似巴里島咁

我同一位EE一間

諗住有D時間去浸溫泉

點知落雨

就訓左一陣

6點幾食飯

好采停左雨

食完飯就去左買野

我地10個人買左D煙花黎玩

好好玩呀^^

係果道玩左一粒鐘

就返去換泳衣

就去浸溫泉lu!

浸左1粒鐘咁上下

就返別墅沖涼睇電視

夜d去左間餐廳食宵夜

跟住就返別墅訓覺lu...

第二日

7點幾起左身

本來諗住去浸多次溫泉

但係得我同阿媽所以我就話唔去

宜家好後悔呀...

9點幾去左食自助早餐

跟住就返去別墅執行李

11點cheak out

又要坐反兩個鐘頭車出去...

係架車道訓覺

2點幾先到

去左食午飯

又係食果d餸...

之後去左梅菜街

冇野行...

行左一陣就上車喇

出哂汗行到><

跟住又要坐1粒鐘

係皇''江''落車

同阿爸阿媽去左按摩

好耐冇按啦!好舒服>3<

跟住就過關返屋企lu''

 

 

 

 

 

 

 



2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


星期五,六去左玩呀!! 滿足 分類: _日記仔"

星期五果日

去左旺角中心行街

同蚊,佢個fd一齊行

首先同左佢個fd買野先

睇左勁耐先買得件t同條牛仔褲

之前係旺中睇中左ge衫冇左=[

再睇左一陣

佢個fd話走先

我同蚊就去左花園街行

買左兩件t同埋一條短牛仔褲

就各自返屋企喇.........

(閱讀全文)