|
| |||||||||||||||
|
2006 年 9 月 8 日 星期五 *補寫日記* *___*_*___*________*_______*_*_____* 可喜可賀!* 小妹終於在中學認識了朋友仔/\/\" 在Science Lesson認識了 馬可怡、吳詠斯and羅嘉倩___ 快樂快樂!" 另外*坐在我旁邊的丁曉文對我友善了許多!* 原來她對我的冷淡只因對我陌生=] `*Happy Happy__ *___*_*___*________*_______*_*_____*
Science老師生病了_Free Time用來畫了這個東東* Prince and Princess_按圖放大"
1對可愛小情人_
好有型喔*_ 我畫的Kuromi可愛嗎?*_按圖放大 *___*_*___*________*_______*_*_____*
*回憶×2006-09-10 09:58 PM* * [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]* ** |
| 訪客留言 (返回 rubyng329 的日誌) |
|
tingting2010 於 2006-09-14 06:21 PM 發表:
公喜公喜∼
我都一樣,識左好多fd∼ 之前咪同你講過個好煩既人既.. 同佢相處耐d.. 原來佢都唔係咁討厭,佢仲幾好人架∼ 不過就真係...煩左d∼ 希望我地日後同我地既新fd相處得好好啦^^ |
| 網主回覆 我也恭喜你la*_
和Friends要好好相處喔/\/\"
|