〞〞女仔喜歡讓佢笑既男仔!!但佢真正愛既├〞卻係令佢喊既男仔!?
今年的聖誕燈飾冇上年咁靚啊!最靚都係德福既【聖誕Bear皇宮夢想國】,呵呵...今日難得去到旺角,至從發生咗高空擲腐蝕後,都唔係好敢去!再加上太多人了∼∼∼
之後到咗郎豪坊行,覺得佢今年既主題冇濃厚既聖誕feel!再到瓊華行街本來想買返一件厚啲既外套,下星期三又開始冰了,好煩啊!天文台都呃人既,岩入秋既時候又話今年會係一個好暖既聖誕節?
後來坐車去尖沙咀碼頭,係車到見到有對女人啲動作好嘔......(閱讀全文)
18歲以黎,睇咗第一套既三級片!
唔好誤會啊,唔係色情果種。宜係血腥程度果種....開場冇耐就有砍斷頭果啲血腥場面了,好嚇人啊。我就覺得啲小朋友好可憐囉,由街童訓練成一個冷血既刺客,細細個既時候就要接受咁慘既訓練。大家互相對打,輸果個可能連條命都冇。而且逃走被人捉返,會殘酷咁處死!
係戲中唔係咁鐘意阿rain長頭髮,奇奇地、唔好睇啊。其實睇完之後個心唔係咁好受,可能我接受唔到啦!不過我對異形呢......(閱讀全文)
2012,真係唔錯啊!音樂同場景都好正,主角既一對兒女都係個靚人!邊睇邊唸,如果假如真係有今日咁就慘了。套戲反映到,人到咗危險既情況下往往都好自私,只係唸住自己可以點求生。
德福最近多好多熊仔既聖誕裝飾...
深圳半日游,朝早九點幾就去媽咪一齊返大陸了!大陸啲路真係好難記啊,再加上車站成日轉到唔同既地方。我一個人一定會迷路!!11點幾去到醫院探公公,見到公公瘦咗好多。手臂都見到骨,而且又插咗支粗針,兩邊臉都凹入去!不過都好有精神。
三點幾搭車出東門,塞車塞咗成一個半鐘!見到好多車唔肯互相相讓,又冇乜紅綠燈,再加上興建梗地鐵,機本上冇乜路可以行!
食完野,就去駁眼睫毛同修眉!今次駁得唔好既,駁得太入肉,搞到我......(閱讀全文)
COEY生日,大頭蝦既我趕住出門口,唔記得咗拎份生日禮物!不過下次我會記得拎俾你了,唔好嬲我啊
見佢地唱咗七個幾鐘,喉嚨都冇事,真係勁啦....
唔記得咗COEY唔係咁鐘意食芒果,下一年唔會再錯!!