2008 年 2 月 1 日  星期五   陰天


 
   

♥ 2008.02.01 friday* ♥

今天穿了校褸上學

因為有頒獎典禮 不然我都不會穿

進去禮堂 Martin 不斷在「申」鼻涕

真的很煩嘛?!

一直頒獎 真的很悶 又不是有我的份兒

不知道何時我才可以上台拿獎啦

繼續上課的時間

很冷唷 冷得騰騰震

bio. 又抽中我答問題

還要我不太懂的 答了很久才答對

我不依啦 糗

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


Theresa370 於 2008-02-05 12:02 PM 發表:
嘻 * cM 仔 唷 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz'
Posted at 2008-02-05 04:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PANDACHING 於 2008-02-05 01:19 AM 發表:
CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz '
Posted at 2008-02-05 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



happystars 於 2008-02-04 11:33 AM 發表:
RubY*
好久沒來..sor`=]
c0mmenT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不要緊啦 =]` thz '
Posted at 2008-02-05 04:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2008-02-03 12:16 PM 發表:
我都成日冇得上台攞獎
但好想攞T^T
希望你可以早日攞獎
 
天氣凍凍
要著多D衫衫..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你祝福 =]
Posted at 2008-02-04 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyan89112 於 2008-02-03 12:08 PM 發表:
點解可以咁 cold..搞到我都傷風牙..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系啦. 快 D 吾好咁凍啦
Posted at 2008-02-04 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cindy625 於 2008-02-02 07:25 PM 發表:
rE :
我又回比你 x)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻 ' 多謝晒 XD
Posted at 2008-02-04 10:25 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Biona04233 於 2008-02-02 11:03 AM 發表:
haha'
禾真系好鬼驚訝''
數學有80幾分''
禾貓子講比禾知個陣禾呆左''
=w= keke
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

勁呀 ! 繼續努力啦 =]
Posted at 2008-02-04 10:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2008-02-01 10:20 PM 發表:
加油唷...
希望你好快就上台拎獎!!!
拎哂所有科的第一名@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇 ; 好困難喎. 全部都第一名 XDD
Posted at 2008-02-04 10:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-02-01 08:54 PM 發表:
-V- 希望好快你就可以上台羅獎LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈 ' 我都想呀 XD
Posted at 2008-02-04 10:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-02-01 08:53 PM 發表:
COMMENT'
天氣好凍呀
要小心身體呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz '
Posted at 2008-02-04 10:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]