2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


 
   

2008.01.04 friday*

就黎要返學啦

時間真系過得好快呀

今日做下功課咁就過左個上晝

睇到 d 新聞都覺得恐怖呀

fans 迫到飛飛都行吾到

佢地行得勁辛苦呀

見到亞綸俾佢地迫到咁都真系心都痛埋

希望冇人會受傷啦

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


PANDACHING 於 2008-01-06 09:00 PM 發表:
CMCM"
留返cm比我呀"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2008-01-06 04:34 PM 發表:
飛飛在台灣的粉絲很激動@@
我還是喜歡棒棒堂!XD""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈/ 我一定會好守規矩 je =]
Posted at 2008-01-06 07:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2008-01-05 10:28 PM 發表:
cm for you..
我都見到單新聞
心痛..
不過見到佢地黎香港
都好開心^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz :]
Posted at 2008-01-06 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Belle=] 於 2008-01-05 10:00 PM 發表:
對唔住呀..
做功課做到痴左..
你返左學仲得唔得閒出黎唱k架?!
你有冇買到佢地隻碟呀?!!
星期一比啲野你!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都做到痴痴地 xd
都得 ge. 未買的說
Posted at 2008-01-06 07:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kisslok6 於 2008-01-05 06:45 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-01-06 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]