2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


 
   

2007.11.21 wednesday*

今日依然都系勁眼訓 ..

上堂勁想訓覺`

mus!c 堂又派卷啦 * 成績都好理想

要唱粵曲考試啦 .. 勁好笑` 忍得好辛苦

好彩抽吾到我` 吾想咁快出去唱

chem. 又做實驗 .. 堂堂都做

lunch 做左 D 功課`

之後 life edu. 超勁爆眼訓呀

最後幾分鐘先醒返晒

放學要考口試喔 .. 好緊張

吾知系咩題目架

結果抽到的題目是「假如我是資優生」

oh .. 有冇難 D 呀 ?!

好彩都講到 .. 亂吹都要吹出黎啦

又要陪人喎` 搞到五點幾先返到屋企

「小小大人物.你的誕生是上天的禮物
請用你的童真.把世界看得清楚.把生命變成一場歌舞
      節錄自 飛輪海.小小大人物」

飛有新歌啦 .. 開心 XDDD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tracyjo 於 2007-11-22 06:29 PM 發表:
*;CM子到-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz` =)
Posted at 2007-11-22 07:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ashley_0306 於 2007-11-22 05:02 PM 發表:
多謝你嘅大......CMCM呀!!!
多d黎呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]`
Posted at 2007-11-22 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ch0uch0u 於 2007-11-22 04:28 PM 發表:
cm-]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-22 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-11-22 07:46 AM 發表:
@@飛有新歌?
哪一首??
我要聽..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小小大人物 唷 <3
Posted at 2007-11-22 07:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]