2008 年 12 月 18 日  星期四   清涼


 
   

2oo8 DECEMBER 18 . Thursday

♥ 金日終於系碎後壹日考試啦. =)

♥ 話甘快又過左成半個月.

♥ 話時話. 我覺得自己篇文作得勁 "核突" -3-"

♥ 作完睇返刀想死丫 \口/

♥ 不過金日考完試要補兩個中英文.

♥ 刀幾開針丫. 睇下 Bruce Lee 打交. 笑死我耶. xD

♥ 放左就返歸勒. 家裡沒人可以作反啦. {不過刀沒有啦 -.-"}

♥ 金晚要一丁友出 cwb. 要自拍下先得. {吹到 -0-"}

♥ 嘩. 琴晚同家姐睇返《咒怨1》

♥ 嚇到我丫. 戈隻死人野三番四次俾我見到.

♥ 嚇到我就泥喊咖啦.

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


hebeall 於 2008-12-22 12:53 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2008-12-21 04:33 PM 發表:
cM`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pai1296 於 2008-12-19 10:23 PM 發表:
CM;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuching96 於 2008-12-19 06:43 PM 發表:
回cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuhz 於 2008-12-18 10:56 PM 發表:
CM CM =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuhz 於 2008-12-18 10:56 PM 發表:
好有聖誕FEEL AR x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-12-18 10:54 PM 發表:
好久都冇收到你個CM LU^^
好開心呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Christy357 於 2008-12-18 09:39 PM 發表:
比Cm你啦-V-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wani1992 於 2008-12-18 08:05 PM 發表:
CM回禮^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LKY_221 於 2008-12-18 07:19 PM 發表:
好可愛阿"首歌!!=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]