2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


 
   

2007.11.10 saturday*

亦儒亦儒生日大快樂 <3

cal cal 好開心呢 XD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tear_forever 於 2007-11-12 12:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2007-11-12 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yuterri 於 2007-11-11 09:19 PM 發表:
死左圖=口=
cm4u..!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀` 而加冇左 XD
Posted at 2007-11-12 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2007-11-11 02:05 PM 發表:
好耐冇黎添~.~
 
cm for uuuuuuuuuu。﹏。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ
Posted at 2007-11-12 05:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing0211 於 2007-11-11 11:31 AM 發表:
cm__]]
下..
11月10號系亞綸喎- -?
吾系咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

11.20 先系亞綸的生日 =]
11.10 系亦儒
Posted at 2007-11-12 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tracyjo 於 2007-11-11 09:37 AM 發表:
耐耐冇尼,,不會介意吧!!
因為近排真的很忙,,
忙黑澀會D野,,希望你唔會嬲我啦...
SOR..`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾介意 =]`BLACK!E 有咩野搞 ??
Posted at 2007-11-12 05:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Theresa370 於 2007-11-11 12:57 AM 發表:
路 過 此 地 * cM 仔 哇 -3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz 啦 =]
Posted at 2007-11-12 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



offense 於 2007-11-10 09:20 PM 發表:
Cm,,*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-12 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-11-10 07:00 PM 發表:
好開心牙!
亦儒生日>3<
希望佢可以
拍多D戲比我地睇^^
越黎越紅!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]`
Posted at 2007-11-12 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-11-10 06:14 PM 發表:
HI..CM哇..
好耐冇黎*XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-12 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]