2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


 
   

2007.11.03 saturday*

1* 今日係幾號:3 號

2* 有心理準備做呢100條未:有啦

3* 最鍾意聽咩歌:飛輪海 / 好聽嘅歌

4* 你有無潔癖:冇

5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN

6* 用8個字形容你自己依家既心情:非常非常非常平靜

7* 最後一次睇咩戲:森冤【系屋企睇】

8* 住係邊區:東區

9* 最想得到咩:長生不老 / 之後要有錢 / 飛輪海 XD

10* 曾經愛過最衰既人:冇

11* 有無後悔愛過佢:不適用 XD

12* 有無想過幾時結婚:冇呀

13* 你覺得最可怕既係咩:鬼呀 / 識飛嘅昆蟲

14* 識得最耐既朋友係邊個呢:S0ME0NE

15* 如有識左幾耐:3 年

16* 日記網址係咩:
http://blog.qooza.hk/rubywai

17* 最討厭的人或物:昆蟲

18* 屋企電腦係唔係廢既:有啲廢

19* 最想多謝邊個:DAD & MUM

20* 近排有咩令你有好大壓力:有好多統測呀 / 今年成績好緊要

21* 有無得罪過人:吾知哩

22* 如果有得罪左邊個:吾知呀

23* 用咩牌子既筆做功課:PIL0T

24* 做呢100條煩唔煩惱呀:有啲煩

25* 第一次拍拖係幾時:未有

26* 記咩最叻:我中意嘅野

27* 有無講過粗口:有

28* 最討厭咩天氣:好凍

29* 你化妝嗎:冇 但系想化 XD

30* 鍾意男定女:男

31* 支唔支持同性戀:冇意見 -口-

32* 最討厭的數字:5

33* 喜歡邊一類型既男性或女性:同我傾得埋 / 有同一種興趣

34* 有咩秘密唔同人講:諗吾到

36* 數出你最愛既朋友:我愛所有朋友

38* 係唔係乖學生:系 XD

39* 依家幾歲:14

40* 數口叻唔叻:吾算叻

41* 去開邊間超級市場:惠 X / 百 X

42* 你覺得你係咩人:KA! 人 / 好人 XD

43* 口頭禪係咩:每個階段有吾同嘅口頭禪

44* 怕唔怕黑:怕

45* 上網多數做咩:睇 F0RUM【飛輪海 XD】 / 整 BAN

46* ICQ no.係咩:冇啵

47* 會唔會日日都打日記:吾會

48* 幾度先會開冷氣:吾系我話事

49* 偶像係邊個:飛輪海 / 唐禹哲

50* 做左一半啦開唔開心:開心

51* 最喜歡哪一套動畫:吾知

52* 細細個個時得唔得意:得意爆

53* 有D咩古怪既習慣:笑到吾識停 / 笑到冇晒聲 / 笑到紅面關公上身 XDD

54* 覺得自己尚算正常嗎:正常掛

55* 做過最LOR既事:吾記得啦

56* 讀緊咩班:3A 班

57* 有咩事係你依家既人生轉淚點:冇

58* ICQ HANG左你會點:ON 返

59* 有無呃過最愛既朋友:冇

60* 最鍾意香港邊一到:銅鑼灣 / 旺中【好多野睇 XD】

61* 最鍾意講既單字:吾 / 哈

62* 最討厭咩戀情:姊弟戀

63* 鍾意睇邊一類型既戲:愛情片 / 搞笑片 / 恐怖片

64* 鍾意韓國定日本多D:日本

65* 點解鍾意呢個國家:中意食 SUSH! / 冷面 / 拉面

66* 最怕既動物:好多

67* 依家有咩目標:讀到上中四

68* 最想學習哪一種語言:法文

69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:鄭梓靈 / 朱茜菲

70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:友情 XD 其實三種都吾想放棄

71* 有無打ICQ N/A MESSAGE:冇

72* 見到咩人會即刻OFFLINE:冇呀

73* 電視劇值唔值得追:值得

74* 會唔會幫呀媽做家務:會

75* 你係屬於被動定主動既人:被動

76* 形容你最討厭既人個樣:吾識形容

77* 上網最唔好既地方係咩:整到我吾溫書

78* 有無用BIT TORRENT(即BT):冇

79* 有無想過要整容:冇

80* 覺得自己最令既地方:眼仔 XD

81* 有無界過手:有就嚇死你啦

82* 最想養既動物:狗狗

83* 覺得自己衰唔衰:都幾衰下

84* 有無兄弟姊妹:有

85* 係唔係淆底怪:可能系

86* 最唔相信邊個:陌生人

87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點:掉頭走

88* 見過最核突既事:冇咩

89* 屋企有無種花:有

90* 返學會唔會著冷衫:會

91* 有無鍾意人:有

92* 最鍾意咩顏色:粉色系

93* 牙JAY定EDISON靚仔D:ED!S0N

94* 知唔知道神係咩:G0D

95* 上咩堂先會訓覺:吾會訓覺 / 想訓就系英文

96* 覺得你自己係屋企有無自由:有

97* 如果你有三個願望你想做咩:吾識答 -0-

98* 最鍾意既運動係咩:打羽毛球

99* 塔咩車返學:我行路架

100* 眼唔眼訓:吾眼訓

做完 100 問啦。今晚打邊爐。好野。

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tear_forever 於 2007-11-05 01:55 PM 發表:
 你都真係好有心機做呢100條wor~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀 =] 果陣得閒呀嘛 XD
Posted at 2007-11-05 05:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Theresa370 於 2007-11-05 12:09 AM 發表:
愷 豚 黎 左 喇 * 比 個 cM 仔 你 !*
 
uM .... 請 埋 你 食 愷 豚 串 燒 * 好 味 ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈` 好好味 =]`
Posted at 2007-11-05 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MEi_0707 於 2007-11-04 09:46 PM 發表:
CM到..*
thx"你比cm我呀..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz :)
Posted at 2007-11-05 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



clycat 於 2007-11-04 07:35 PM 發表:
cM 多d黎我個blog..互相交流下啦>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀 =]
Posted at 2007-11-05 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2007-11-04 12:24 PM 發表:
CMCM FOR 同樣中意飛輪海的你!!!!!
 
哈哈!!我都好似你咁想得到飛輪海呀>v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咪同我爭呀 XDD
Posted at 2007-11-05 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling1215 於 2007-11-04 11:05 AM 發表:
CM 4 U *
你都多d黎我個blog牙!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-05 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChOIsInYIn_ 於 2007-11-04 10:31 AM 發表:
cM=]`'
 
我都好中意飛輪海架xD`'
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈` 一齊支持飛啦 =]
Posted at 2007-11-05 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-11-03 09:49 PM 發表:
cm to you..
我都好驚昆蟲><
太恐佈..
 
要加油!
祝你拿到好成績!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀 昆蟲真系好恐怖` thz :)
Posted at 2007-11-05 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Emilylok 於 2007-11-03 06:10 PM 發表:
Cm到`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz *
Posted at 2007-11-05 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luna65 於 2007-11-03 05:02 PM 發表:
我留cm比你~
多D唻我BLOG留言啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀 =]
Posted at 2007-11-05 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]