2007 年 10 月 10 日 星期三  |
| |
|
2007.10.10 wednesday*
今日好涼呀 要著返件冷衫先
又要落去集隊了
除左件冷衫 因為落到去咁多人通常都好熱
今日會有人黎外評
好彩抽吾到我去跟蹤 XDD
不過抽中我都好樂意俾你地跟蹤
一路上堂 都上到吽吽地啦
LUNCH 出去買車仔面返學校食
好多人排隊呀 勁熱
冇啦啦區 SIR 又會出沒的
又話我講野細聲喎
一陣中文堂我要俾佢抽答問題啦
果然真系要答架
我講到勁大聲架啦 有啲人都會聽吾到嘅 -0-
算啦 當系一個考驗啦
P.S 今日雙十節 你問我會諗起啲咩??
我會諗到吳尊生日呀 哈哈
尊少生日快樂呀 工作愉快
帥哥形象要 KEEP 住落去呀 XDDD
|
網主回覆
系啦,, 我都真系講到好大聲 -0- Posted at 2007-10-11 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SANIE 於 2007-10-10 09:14 PM 發表:
HI.. thz你ge cm ar* 我都好耐冇黎al.. 返學好多野做ma.. 你個版面好令令wor,,^^
|
網主回覆
吾緊要, 返學緊要啲 =]
多謝晒 . Posted at 2007-10-11 05:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yoyo3 於 2007-10-10 08:49 PM 發表:
|
網主回覆
thz cm` Posted at 2007-10-11 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wai915 於 2007-10-10 08:14 PM 發表:
|
網主回覆
嘻嘻*
我自己整架 =] Posted at 2007-10-11 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SOR牙~!!! 好耐冇黎啦!!!! 唔好意思.... 俾番個cmcm你先..^ ^
|
網主回覆
thz cm` =] Posted at 2007-10-11 05:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
hi.. 好奈冇見啦! 你好奈都冇打日誌.. 仲以為你失蹤添 呵呵 我都祝尊少 happy birthday! 繼續拍多D戲^^
|
網主回覆
halo*
我吾會失蹤嘅 XDD
多一個人祝福 chun 啦 哈哈" Posted at 2007-10-10 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|