2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


 
   

2007.10.10 wednesday*

今日好涼呀 要著返件冷衫先

又要落去集隊了

除左件冷衫 因為落到去咁多人通常都好熱

今日會有人黎外評

好彩抽吾到我去跟蹤 XDD

不過抽中我都好樂意俾你地跟蹤

一路上堂 都上到吽吽地啦

LUNCH 出去買車仔面返學校食

好多人排隊呀 勁熱

冇啦啦區 SIR 又會出沒的

又話我講野細聲喎

一陣中文堂我要俾佢抽答問題啦

果然真系要答架

我講到勁大聲架啦 有啲人都會聽吾到嘅 -0-

算啦 當系一個考驗啦

P.S 今日雙十節 你問我會諗起啲咩??

我會諗到吳尊生日呀 哈哈

尊少生日快樂呀 工作愉快

帥哥形象要 KEEP 住落去呀 XDDD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


chingyin520 於 2007-10-11 05:58 PM 發表:
''龍''架d人...咁大聲都聽唔到..*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系啦,, 我都真系講到好大聲 -0-
Posted at 2007-10-11 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-10-10 09:14 PM 發表:
HI..
thz你ge cm ar*
我都好耐冇黎al..
返學好多野做ma..
你個版面好令令wor,,^^
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要, 返學緊要啲 =]
多謝晒 .
Posted at 2007-10-11 05:55 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo3 於 2007-10-10 08:49 PM 發表:
cm[[到~~
請簽收^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz cm`
Posted at 2007-10-11 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai915 於 2007-10-10 08:14 PM 發表:
cm1個先`*V*
                              個板HO特別na`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻*
我自己整架 =]
Posted at 2007-10-11 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christy2626 於 2007-10-10 07:56 PM 發表:
SOR牙~!!!
好耐冇黎啦!!!!
唔好意思....
俾番個cmcm你先..^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz cm` =]
Posted at 2007-10-11 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-10-10 06:56 PM 發表:
hi..
好奈冇見啦!
你好奈都冇打日誌..
仲以為你失蹤添
呵呵
 
我都祝尊少
happy birthday!
繼續拍多D戲^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

halo*
我吾會失蹤嘅 XDD
多一個人祝福 chun 啦 哈哈"
Posted at 2007-10-10 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]