2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


 
   

2007.09.05 wednesday*

今日返到去要整返好啲功課先

之後就要落去集隊

企企下有啲水滴落黎架喎 -V-"

有啲毛毛雨咁啦

咁就上返去課室做班主任堂啦

有點兒無聊架 XDD

上通識堂又要走去第二個課室上

仲要第二班霸左黎用

去左 ENG. CENTER 上堂

歷史堂原來都吾系咁悶嘅

我諗比中二好啦

晏晝去左 JUSC0 食拉面

呵呵 加左價喎

咁衰架 以後都吾幫襯你 XDD

跟住又行行行 行去地鐵站睇下有冇 N0W 9 月份果本野先

點知又系冇嘅 搵笨的

冇左飛輪海啦 .\/.

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


YNOT 於 2007-10-09 09:47 PM 發表:
重記得我嗎?!
久久先黎比一個CM你
唔好介意呀,,
本人近來好忙-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

記得...
吾會介意呀,, 我都好耐冇打... -v-"
 
Posted at 2007-10-10 05:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindyfung1 於 2007-10-08 12:27 PM 發表:
好sor~呀
好耐無黎....
因為太忙la
真係好sor......
唔好嬲呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇嬲,,, 吾緊要啦
多D黎返就得啦 =]
Posted at 2007-10-09 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



happystars 於 2007-10-06 01:07 PM 發表:
RUBY..

SORR牙..

咁耐冇梨,, 返學Na-33-

HAPI? XDD

COMMENT FOR U``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ CM` HAPI AR*
我整好個新 SKIN 就會打新一篇架啦,,
WAIT!! =]
Posted at 2007-10-09 06:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2007-09-25 07:25 PM 發表:
中秋節快樂哇!!

有冇同FDFD出去玩哩!!?

如有,玩得開心的咧!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tracyjo 於 2007-09-16 08:17 AM 發表:
FD子*
我成日都唔玩得電腦,,
所以好耐都冇比CM子你,,
我以後未必成日尼到,,
不過都希望你會繼續留CM子比我,,
到我得閒,,我會補番比你''
SoR_______-*>W<''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



christy2626 於 2007-09-14 07:00 PM 發表:
cmcmcmr喔!~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2007-09-09 09:39 PM 發表:
有時睇唔到自己想要既雜誌..

簡直跌到落谷底-口-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloein 於 2007-09-09 06:40 PM 發表:
我又黎啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby_5584 於 2007-09-07 06:40 PM 發表:
做乜吾0n ah``?
比多個cm你na♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloein 於 2007-09-07 05:52 PM 發表:
我都黎啦
好耐冇黎了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]