2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


 
   

2007.08.30 thursday*

〈本報訊〉愛PK好辯網日前以「支持5566是一件很丟臉的事情嗎?」辦票選,選「丟臉」票數昨晚止高達18萬5千多票,超過「不丟臉」的2萬7千多票。

網友說票數顯示5566應解散,其經紀人孫德榮昨怒斥:「莫名其妙!」稱未說要解散,外傳飛輪海、棒棒堂取代5566地位,孫也嗤之以鼻地說:「他們出不了台灣,5566、183CLUB的戲可賣東南亞7、8個國家。」

大家睇下呢篇報導

竟然話飛飛出吾到台灣

呢個經理人真系有啲問題架 .\/.

5566 其實可以話已經 0UT 左

做乜野三番四次咁講飛輪海壞話

即使我吾系咁中意棒棒堂

不過我相信佢地都應該可以取代到 5566 同 183 CLUB 個位

因為呢兩隊我吾中意

{ 以上乃個人意見 }

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


YNOT 於 2007-08-31 05:39 PM 發表:
5566$183club都OUT LA
-口-其實由一開始我都冇中意過
E加飛輪海人氣高過佢地
佢地就要咁講!
太可惡啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀系呀, 我都冇中意過
雖然我吾系由飛一出道開始就中意
不過中意都好癲 XDD
Posted at 2007-08-31 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chloein 於 2007-08-31 05:33 PM 發表:
其實我都吾識5566同183club
只係聽過!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55` 所以冇謂理啦 XDD
Posted at 2007-08-31 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-08-31 05:32 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX
Posted at 2007-08-31 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Adachung 於 2007-08-31 03:52 PM 發表:
hI!!~
cMcM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ CM*
Posted at 2007-08-31 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kissme412 於 2007-08-31 01:14 PM 發表:
還番個Cm俾你啦

哈哈``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ`
Posted at 2007-08-31 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tiffany7214 於 2007-08-30 11:02 PM 發表:
hihi,thx你尼我qooza留言呀!! ^^
原來你都係中意飛飛ga?!
我都係呀!!
佢地真係好靚仔!!
睇左你上面個編日記,
覺得有d唔開心同嬲嬲地...
奇實我真係覺得183個經理人係好賤ga..
佢見183同5566唔夠飛飛紅就狂踩人地咩唔好咩唔好,
奇實佢咁樣唱衰人地,人地返而會更加唔中意183同5566,
所以...183同5566唔夠飛飛佢地咁紅真係抵佢地ga!
怪就怪自己有個咁衰ge經理人啦~
話就話係唱衰飛飛,但係奇實係唱緊183同5566都唔知!!(因為人地都會以為183同5566都係d咁ge人!)
真冇腦! XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀, 我都好中意飛飛
佢冇腦佢嘅事 LU, 我地而加支持嘅系飛輪海 XDD
Posted at 2007-08-31 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-08-30 10:06 PM 發表:
我連5566入面
有邊個都唔知
佢個經理人就唔好亂講
飛輪海梗係紅D
岩我地多D
支持飛輪海!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀` 好多人支持飛飛 XDD THZ`
Posted at 2007-08-31 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



soKathy 於 2007-08-30 09:48 PM 發表:
個經理太個人主義啦...
依家飛輪海人氣咁週冇可能出唔到台灣啦..
只要有人喜歡就一定可以..
支持他們喔..''嘻嘻""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

講得好呀 XDD 一齊支持飛輪海
Posted at 2007-08-31 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindyforver 於 2007-08-30 09:46 PM 發表:
CMCM FOR U La ^^ 我喜歡棒棒堂的王子喔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=] thz cm`
Posted at 2007-08-31 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon_ho 於 2007-08-30 09:09 PM 發表:
謝你的CM=]
送番個CM俾你CIN^^
希望你開心LA^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

開心呀 ^333^
Posted at 2007-08-31 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]