2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| |
|
2007.08.28 tuesday*
今日天氣都算放晴 冇落雨
晏晝阿媽同佢班同事食飯
我同老豆就落街食飯啦
返黎都要做下啲暑期功課
勁吾想做呀 不過都系要做架
上網見到亞綸做完手術啦
佢嘅手術好成功呀 弓喜晒 <3
不過見到啲相 好心疼
好想阿布快啲好返 跳舞俾我地睇

« 睇下條疤痕幾勁 心疼呀 <3
|
|
|
你1定係中意牙綸哩!! 個blog整得幾令~a_a" 得閒黎我到啦~
|
網主回覆
系呀 XDD , THZ CM` Posted at 2007-08-29 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
系呀, 真系好慘 >< Posted at 2007-08-29 05:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈! 我回來了 thz黎我blog cm! ^^ cmcm 4 U!
|
網主回覆
=] thx 喔` Posted at 2007-08-29 05:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz Posted at 2007-08-29 05:25 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM到..thx你幫我留cm.. 得閒多d去我到啦^^"
|
網主回覆
thz cm =] Posted at 2007-08-29 05:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ykming 於 2007-08-28 08:18 PM 發表:
我睇報紙都知道亞綸入左醫院丫>3<""
真係慘......
佢快的好返喇。
|
網主回覆
系呀?!` 一齊祝福亞綸啦 :) Posted at 2007-08-29 05:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
希望你嘅願望實現` 我都希望系咁 =] Posted at 2007-08-28 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YNOT 於 2007-08-28 06:48 PM 發表:
-v-好開心亞綸平安冇事呀 希望佢隻腳腳以後都冇事LA
|
網主回覆
系呀,, 佢冇事就好啦 Posted at 2007-08-28 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SANIE 於 2007-08-28 06:27 PM 發表:
|
網主回覆
thz cm` Posted at 2007-08-28 06:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|