2007 年 8 月 27 日  星期一   陰天


 
   

2007.08.27 monday*

今日又到左星期一

真系覺得時間過得好快

話咁快暑假都已經過左一大半

星期六就要返學啦

唉 放左咁多假 真系吾想再返學呀

晏晝去左茶樓飲茶

好多人呀 好難先搵到位

飲完茶同阿媽去筲箕灣買餸

行到身水身汗呀 好慘

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


kisslok6 於 2007-08-28 04:09 PM 發表:
路過'
cm for you!
我也是飛迷唷~!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ ; 一齊支持飛 =]
Posted at 2007-08-28 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chloein 於 2007-08-28 02:40 PM 發表:
我又黎cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ CM;
Posted at 2007-08-28 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tracyjo 於 2007-08-28 11:05 AM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ*
Posted at 2007-08-28 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



maggiebbq 於 2007-08-28 10:39 AM 發表:
HELO*送你一個路過既CM牙!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ ;
Posted at 2007-08-28 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ting931206 於 2007-08-27 07:54 PM 發表:
路過*\/*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ CM`
Posted at 2007-08-28 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-08-27 07:40 PM 發表:
CM又黎啦!!
你咁快就要返學...
我遲你兩日先返
D功課可以遲多兩日先交
呵呵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實系好事, 今個學年可以放多一日假 XDD
Posted at 2007-08-28 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SANIE 於 2007-08-27 07:25 PM 發表:
cm到..
thx yr cm子*
多d黎ar,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

會架啦。。 XD
Posted at 2007-08-28 05:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon_ho 於 2007-08-27 07:04 PM 發表:
no.2^^
多謝你的cm^^
送番個比你,,,
suport you^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx :)
Posted at 2007-08-28 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christy2626 於 2007-08-27 06:27 PM 發表:
no.1 cm for you~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ Cm` =]
Posted at 2007-08-27 06:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]