2007 年 8 月 23 日 星期四  |
| |
|
2007.08.23 thursday*
HOHOHOHOHOHO ...
今日好開心呀
都系慢慢先入戲肉啦 XDD
今日起左身之後都冇乜野嘅
不過一路諗住晏晝去抽 YES CARD
已經開心到死 XD
<< 戲肉到啦 XDDDDD >>
晏晝系屋企食完飯 就開始等機會出街啦
等到四點先出門口 我要飛奔過去啦
吾系俾人換晒就吾好啦 XD
走左上去即抽 HOHOHO
第一同第二張都系亞綸 開心死我啦
仲有一張閃咭同大東
換埋 5R 相同咭簿添 YEAH

我抽到嘅三張亞綸 CARD :)
|
|
|
朋友仔,,我黎喇!!! sor牙,,之前部電腦傻傻地,, 搞到留唔到cm,,進唔好嬲我牙!! 而家留返個cm俾你先,,, cm for u,,,
|
網主回覆
吾緊要啦, 而加留左都得架啦 =] Posted at 2007-08-24 05:32 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM 4 YOU>3< >3< 得閑多D泥MY BLOG ar,,,,^^-------------------------------你抽到3張AARON,,,,我都抽左好多JIRO AR,,,,^^做個FD子ㄚ?
|
網主回覆
thz cM 先` :)
好呀, 做個 fd 子啦 Posted at 2007-08-24 05:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
YNOT 於 2007-08-23 09:55 PM 發表:
WOW~ 超正呀你! 我都好想抽到亞綸>口< 你咦加重要連抽三張! 幸運之神一定在你身邊呀~~
|
網主回覆
哈哈, 可能系啦
我都估吾到抽到咁多 XDD
thz cM` Posted at 2007-08-24 05:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嘻嘻` 系呀 :) Posted at 2007-08-23 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|