2008 年 9 月 11 日  星期四   酷熱


 
   

2 0 0 8 S E P T E M B E R 1 1 . F R I D A Y

ஃ 金日終於有信黎啦。

ஃ 好心急想睇下個銀包 XD。

ஃ 所以即日就去左攞啦。攞完之後勁多人。

ஃ 好彩攞得快好世界 哈哈。

ஃ 攞完去左 Times 。系「車立」度影落去。

ஃ 又去左圖書館還書。

ஃ 睇詩經書。睇下《碩鼠》xD。

ஃ 我見到有篇叫《大東》哈。

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


Fernburry 於 2008-09-14 04:50 PM 發表:
中秋節超級大好快樂>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Carman1028 於 2008-09-13 11:59 PM 發表:
 CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tymchristy 於 2008-09-13 01:20 PM 發表:
 c0MmEnT `@@
中秋節快樂牙`!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nicole1280 於 2008-09-13 10:57 AM 發表:
咁GAG既..
 `大東
哈..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kris_yan 於 2008-09-13 09:09 AM 發表:
你個個都係留一樣 ge cm ge =.=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



face_yung 於 2008-09-12 11:22 PM 發表:
回cmcmcm子<3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TINGb27 於 2008-09-12 11:06 PM 發表:
ComMeNT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-12 10:02 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cATHyCwS 於 2008-09-12 08:26 PM 發表:
THZ CM....
CM TO U....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



waipooh1993 於 2008-09-12 07:04 PM 發表:
回cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]