2008 年 9 月 10 日  星期三   酷熱


 
   

2 0 0 8 S E P T E M B E R 1 0 . W E D N E S D A Y

ω 金日要影學生相啦。

ω 我完全吾想影囉。影親呢 D 相都吾況令 -_____-

ω 又要笑不露齒喎。好難架嘛

ω 小息有成 3 個人插隊囉咩事! 黎完一個又黎第二個

ω 我都冇話要幫你排牙 .\/. 傻架

放左學又要返學去羽毛球選拔。bUt 選個屁啦

我淆牙!! 結果都系冇去選到 -w-"

冇啦啦走左去打千秋。因為好耐冇玩過想打下。

勁曬喎。我系度發癲甘 un un 下 XD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tymchristy 於 2008-09-11 09:42 PM 發表:
 c0MmEnT `@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tung_babii 於 2008-09-11 09:38 PM 發表:
cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



daphanie 於 2008-09-11 08:54 PM 發表:
包包送ィ固℃㎡ィ卑ィ尔 ^o^"
要回ㄖ屋**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cATHyCwS 於 2008-09-11 05:36 PM 發表:
回你的COMMENT~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chunyan176 於 2008-09-11 05:18 PM 發表:
回cM囝 *v*''
    
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0v3bb_v0v 於 2008-09-11 04:07 PM 發表:
美女._.
給您壹個cm籽;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FKtob_ 於 2008-09-10 10:36 PM 發表:
令女 .
回cm的=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lilychingyi 於 2008-09-10 10:22 PM 發表:
回cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamyanwing 於 2008-09-10 10:18 PM 發表:
cM fOr U=]
要回嫁^^
個BloG幾令aR^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ce_ci 於 2008-09-10 08:58 PM 發表:
     c0mmenT=]"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]