2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


 
   

2 0 0 8 S E P T E M B E R 0 4 . T H U R S D A Y

金日真系好眼訓。

琴晚同 Belle Belle 同 阿 kinG 腥 SMS 腥到一點。

所以今日起身都好攰。眼袋好大

岩岩訓完晏覺。XD

Φ 感覺今年會好難過。好似乜都要死背爛背甘。

Φ 唯一一科我到依加覺得應該冇甘辛苦 ge 系數學掛!! -3-

數學堂真系超無聊牙。救命

講埋 D 都吾關事 ge。咩事囉?! 個老師有 D 無里頭。

某人令我好想爆粗牙 !!!!!!!!!!!!!!

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


siulam02 於 2008-09-05 06:25 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-05 06:25 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



S1UYAU 於 2008-09-05 06:14 PM 發表:
c0mment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily731 於 2008-09-05 04:46 PM 發表:
我回左啦!!~你都要sup我嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TyINGIngsSkY 於 2008-09-05 02:54 PM 發表:
 回返適口水比你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TOON 於 2008-09-04 11:12 PM 發表:
 cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2008-09-04 10:07 PM 發表:
`c0mmEnT'  -]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LKY_221 於 2008-09-04 09:56 PM 發表:
Cm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuhz 於 2008-09-04 09:40 PM 發表:
CM FOR U =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-09-04 08:43 PM 發表:
send sms send到一點?!
咁咪SEND左好多多囉=口=
我系打卡架...SO唔可以成日SEND SMS
要花好多錢....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]