2008 年 7 月 24 日  星期四   酷熱


 
   

2008 JULY 24 Wednesday*

♥ -- 終 於 睇 左 《蝙蝠俠–黑夜之神》 啦
♥ -- 超 好 睇
♥ --  最 中 意 系 个 小 丑 呀



♥ --  化 妝 應 該 都 要 化 好 耐
♥ --  可 惜 真 實 生 活 中 飾 演 小 丑 ge 希 夫 烈 達 已 經 走 左
♥ --  冇 得 再 睇 佢 精 湛 ge 演 出

大 家 有 冇 睇 ? 覺 得 點 呀 ?

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


liru1995 於 2008-08-02 02:35 AM 發表:
個小醜嚇親我囧`
好恐怖>__<"
留個c0mmeNt"比你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san95414 於 2008-08-01 03:23 PM 發表:
CM       4       U
要回喔;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san95414 於 2008-08-01 03:23 PM 發表:
CM       4       U
要回喔;;
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-07-29 07:49 PM 發表:
   
CM;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamrace 於 2008-07-27 05:14 PM 發表:
 CoMMeNT'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SUIYUKI 於 2008-07-27 12:21 PM 發表:
 c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



xx66109074 於 2008-07-26 11:45 PM 發表:
C0MMENT=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HOLDA 於 2008-07-26 10:25 PM 發表:
 cm 4 u*
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-07-26 09:47 PM 發表:
comment
 
我冇去睇呀~
你點解中意果個小丑??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2008-07-26 05:37 PM 發表:
``___c0mmEnT**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]