2008 年 7 月 4 日  星期五   酷熱


 
   

2008 JULY 04 Friday*

♥ 金 日 又 要 返 學 啦
♥ 要 交 返 个 選 科 表 * 3 * 好 多 人 問 讀 咩 班
♥ 其 實 呢 樣 野 好 難 決 定
♥ 都 吾 知 諗 左 幾 奈 - v - "

♥ 跟 住 又 話 等 到 1o 點 先 上 hall
♥ 甘 就 同 左 Clara 出 去 太 安 樓 兜 个 圈 - 0 - "
♥ 真 系 兜 个 圈
♥ 咩 鋪 頭 都 未 開 . . 想 睇 下 野 都 吾 得

♥ 上 到 hall
♥ 果 个 咩 鬼 講 座 . . 壹 開 始 都 吾 悶 ge
♥ 跟 住 越 黎 越 悶 啦
♥ 俾 炭 頭 新 攞 左 我 个 袋 添 - _____ - |||
♥ 跟 住 又 話 有 咩 break
♥ 唉 . . . .
♥ 跟 住 排 隊 . . f.3 f.4 迫 埋 一 齊
♥ 熱 死 - v - "
♥ 辯 論 比 賽 喎 . . 哈
♥ f.4 輸 左 俾 f.3 啦 ` 要 加 油 嘍

♥ 放 左 去 Martin 屋 企
♥ 打 機 唄 XD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


selinoa 於 2008-07-13 02:23 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-07-13 10:09 AM 發表:
C♥mment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-07-13 10:09 AM 發表:
C♥mment`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sheung123 於 2008-07-13 07:59 AM 發表:
bye
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sheung123 於 2008-07-13 07:58 AM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sheung123 於 2008-07-13 07:58 AM 發表:
cOmment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



liru1995 於 2008-07-10 05:41 PM 發表:
Sorry,e+仙回禮v3v"
留番個c0mmeNt`仙^^
你個Blog好靚哇*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kisslok6 於 2008-07-08 02:28 PM 發表:
嘿 我又來嚕
C0MMENT F0R U. ;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-07-08 12:41 AM 發表:
ng....
諗返起我以前,簡科既時候都好煩下
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2008-07-08 12:40 AM 發表:
COMMENT 4 U:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]