2008 年 4 月 30 日  星期三   晴天


 
   

2008.04.30 wednesday*

[♥] 金 日 返 到 去 又 見 到 舊 金 莎 花 系 櫃 筒 -3-"
[♥] 救 命 !!
[♥] 呢 d 野 緊 系 掟 返 俾 Sunny 啦 XDD

[♥] 又 吾 使 落 去 排 隊 啦.. 太 高 興
[♥] 通 識 堂 ` 我 太 叻 叻
[♥] 其 他 組 冇 交 功 課.. 我 幫 我 果 組 交 左 呀

[♥] 歷 史 堂 ` 金 堂 吾 使 小 測
[♥] bUt 下 个 星 期 一 要 測 返

[♥] 音 樂 堂 ` 派 卷 啦
[♥] 比 上 學 期 進 步 左 兩 分 -33-"
[♥] 不 錯 的 說 :)
[♥] 嘩.. 冇 啦 啦 同 我 地 講 下 个 禮 拜 要 考 試 啦
[♥] 要 自 己 揀 壹 首 粵 語 流 行 曲
[♥] 我 部 腦 差 吾 多 全 部 都 系 普 通 話 歌 黎 架
[♥] 唯 有 揀 J0ey D 歌 黎 唱 啦

[♥] Chem. 堂 ` 又 派 多 份 卷
[♥] 仲 話 金 次 有 成 拾 幾 个 人 吾 合 格
[♥] 好 彩 都 合 格
[♥] 但 系 都 系 差 架 啦.. 有 d 好 難

[♥] Lunch ` 要 測 Ge0g.
[♥] 有 d 好 似 俾 我 亂 吹 出 黎 -v-"

[♥] Life Edu. ` 最 後 壹 堂 lu
[♥] 扮 晒 吾 捨 得 甘 -口-"
[♥] 又 要 填 埋 d 問 卷.. 年 年 都 要 填 *3*

[♥] 變 態 架 !! 新 仔 又 冇 啦 啦 系 放 學 掟 隻 唐 老 鴨 過 黎
[♥] 我 咪 塞 返 佢 d 傑 作 俾 佢 囉
[♥] 好 彩 有 Mart!n 幫 我 塞 住 佢 yeaH *v*
[♥] 追 到 落 地 下 -w-"
[♥] 跟 住 先 醒 起 吾 記 得 攞 支 水 -0-"
[♥] 唯 有 上 返 四 樓 拎 返.. 好 鬼 熱

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


TINGb27 於 2008-05-02 02:03 PM 發表:

♥ ComMeNT

 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz ;]
Posted at 2008-05-02 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



shelby_0907 於 2008-05-01 11:57 PM 發表:
Hi ..
我係shelby呀 .''
我冇登入到 ..
唔好意思 ..''
thx for yur Cm啦 ..''
多d上黎喎 ..
^___^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :] 我會滴`
Posted at 2008-05-02 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2008-05-01 05:25 PM 發表:
cm for you..
今日5月1喲!
有假放
呵呵XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :] 系呀!!
Posted at 2008-05-02 05:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHANPOYU 於 2008-05-01 03:40 PM 發表:
咁你揀Joey 嘅邊首歌黎唱呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘我應該會揀 d 舊歌黎唱 -]
Posted at 2008-05-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



spicytsing 於 2008-05-01 03:28 PM 發表:
c0mment` 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :]
Posted at 2008-05-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



khl0824 於 2008-05-01 01:42 PM 發表:
 尼回返cm cm比你ar=]
你個日誌好令令,,,=)
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :]
Posted at 2008-05-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon207144 於 2008-05-01 01:37 PM 發表:
Thx cM''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz 2 '
Posted at 2008-05-02 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



糕` 於 2008-05-01 01:25 PM 發表:
回`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :]
Posted at 2008-05-02 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cindy625 於 2008-05-01 01:03 PM 發表:
thz your comment =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :]
Posted at 2008-05-02 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Zusaku 於 2008-05-01 12:53 PM 發表:
 
  
  
  
  
  
  
  
comment子wa>3`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝 :]
Posted at 2008-05-02 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]