2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


 
   

2008.04.05 saturday*

[♥] 轉左新 Sk!n

[♥] 令嗎?


[♥]  貓貓 之前影滴 巧可愛咧

[♥] 琴日去左睇戲 舞出真我 2
[♥]  勁想跟住一齊跳

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


PrinceAshley 於 2008-04-06 01:45 PM 發表:
繼續滴Cm子xDxD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻; thz
Posted at 2008-04-07 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-06 01:45 PM 發表:
Cm aGain^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2008-04-07 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-04-06 01:44 PM 發表:
我黎啦..
搶唔到第111添xp
Cm for U=]]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要啦.. 下次繼續 xd
Posted at 2008-04-07 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kf5e02ying 於 2008-04-06 01:36 PM 發表:
 =]*
我來幫尒踩踩"
卡xD`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈` thz
Posted at 2008-04-07 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



偉 於 2008-04-06 12:01 PM 發表:
 好奈無見啦!   ^.^
有小小掛住中二的日子啊!
我個XANGA:http://www.xanga.com/williamng11101
記住上去啊!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈` 吾係呀. 成日都見到你 xd
中二幾好玩丫`
Posted at 2008-04-07 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingyan89112 於 2008-04-06 09:45 AM 發表:
The cats are cute..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55` so cute
Posted at 2008-04-07 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jaime117296 於 2008-04-05 09:50 PM 發表:
 好令ar!!!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝
Posted at 2008-04-07 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pandaching88 於 2008-04-05 08:19 PM 發表:
CM FOR YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz

Posted at 2008-04-07 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kf5e02ying 於 2008-04-05 06:24 PM 發表:
 *0*
尒有睇舞出真我ma??"
我超相睇喲__`
好羡慕尼}!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀` 咁你要去睇下啦=]
Posted at 2008-04-07 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]