2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


 
   

2008.03.11 tuesday*

今日心情麻麻 (・ε・`*) ...

有條友仔囉 成日係度講人

以為人地吾知咩 明眼人一睇就睇到啦

超 得罪人多稱呼人少

普通話堂要測驗喔 最尾果個好難咧

Phy. 堂有老師睇堂 又要小測

冇溫過添 吾知會吾會錯晒 orz

又要做實驗 都吾係我地做 ge 老師示範咋嘛

小息係咪好好玩呀新仔 整吾到落你個頭度 泄晒

英文 Mr. Patience 堂 下個星期要 Assesment 啦

Lunch 又俾人狂射 好慘呀

數學堂又要測驗 咁多測驗 ge

算啦 都可以 ge

放學要去跳遠試跳 屎左 XDD

星期日同家姐一齊整 ge Pancake XD



 食到我呀 xD

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


joyce2290527 於 2008-03-12 05:37 PM 發表:
cmcm到啦!!!!
巧多謝你喔!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

;)
Posted at 2008-03-12 06:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hiu1320 於 2008-03-12 01:47 AM 發表:
halo*留個c.m仔俾你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝晒 :]
Posted at 2008-03-12 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2008-03-11 09:39 PM 發表:
cmcm 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz ;
Posted at 2008-03-12 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan0513 於 2008-03-11 09:37 PM 發表:
cm比你..
飛飛飛飛飛飛..哈哈
我都愛飛飛呢.^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻 ; 大家都咁中意飛飛 >3<
Posted at 2008-03-12 05:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jaime117296 於 2008-03-11 09:22 PM 發表:
 cm 4 u...
^~^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=]
Posted at 2008-03-12 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TINGb27 於 2008-03-11 08:24 PM 發表:
cM 仔 唷 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=] thz ;
Posted at 2008-03-12 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung69 於 2008-03-11 08:12 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok` thz
Posted at 2008-03-12 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



pandaching88 於 2008-03-11 07:52 PM 發表:
cm for you"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz "
Posted at 2008-03-12 05:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung69 於 2008-03-11 07:42 PM 發表:
P.S. *..
妳訪客留言個度個more語法好似錯左!?
禁左無反應既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦` 我都吾知添 -3-
Posted at 2008-03-12 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tung69 於 2008-03-11 07:39 PM 發表:
好唔好味ar 個pancake XP-*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾好味架 xd
Posted at 2008-03-12 05:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]