2008 年 3 月 6 日  星期四   晴天


 
   

2008.03.06 thursday*

今日又係好早返到去 (。→∀←。)

新仔已經呆坐 哈哈 遲左 d 呀

正式開戰 Star War 再一度展開

真係好痴線呀 你個新仔連環放炮 ge ((●≧艸≦)

不過我寧死不屈 我都吾會投降架 要一決高下

數學堂朱 Sir 黎睇堂 出去黑板寫野真係有點兒困難

英文堂好悶喔 係甘對答案 (o´д`o)=3

小息新仔又偷襲我啦 彈中耳仔哇

搞到我嗌左出黎 痛痛啦哥哥哥哥哥哥哥哥吖

世史堂一直都係度講題外話 講左成堂甘滯

吾乜點講過書 冇啦啦傳出 d 音樂

嘩 真係好好聽 ge je

V.A. 仲悶 畫畫下畫想訓覺呀 (o´Д`)=з

完全冇心機再畫落去啦 畫乜鬼喎 畫畫超屎

放學前新仔激嬲左 Clara

麥 Sir 隔硬塞返 d 錢俾我 甘都得架

P.S. 死啦 !! 好似傷風添

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


SuNuYWoNg 於 2008-03-06 08:54 PM 發表:
係LO,,唔知邊個驚到躲落枱底LO,
兩隻龜龜,,哈
如果唔係本大少手下留情,
妳地仲唔死XD
P.S:D彈都係我借添~ 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你就龜. 想死呀 XD
邊個叫你係咁彈過黎 je =p
Posted at 2008-03-07 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



嘉'ClaRa* 於 2008-03-06 08:46 PM 發表:
 新仔超衰lor!
畫花我張紙
黑人憎!><
Monday夠膽就互射
唔好玩偷襲!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈. 互射呀 聽到未新仔 XD
Posted at 2008-03-07 11:38 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2008-03-06 06:22 PM 發表:
最近已經暖左好多架啦,,
小心身體,,唔好再病嚕,,
不過聽講下個星期又會再凍返XD"""
 
數學堂係我既地獄,,
悶到痴肺= =""
超唔想上囉@.@
 
好開心牙,,
見到你個日記度有禹哲^^""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔.. 又凍返呀 >0<
甘要著多 d 衫衫先得 :]
 
哈哈. 數學堂有時都幾悶下 @v@
 
禹哲令仔哇 >33<
Posted at 2008-03-07 11:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]