2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


 
   

2008.03.04 tuesday*

今日第一堂英文堂落左去 Eng. Center

要傾 Pride and Prejudice 個畫劇 d 野

一路都係度寫寫寫 埋頭苦幹地寫劇本

突然 Tang 講左一句野 令我好無奈

Ruby is a good girl 我無奈爆呀 即刻繼續寫寫寫

數學堂都係一路做數 有點兒亂 (。-ω-。)ノ

小息要上去天台 放好個太陽爐 有 d 模型激細個呀

中文堂要默書 下面果兩題冇晒分 調轉左呀

CIT 又係做得勁快 H0HOH0

呢個新仔勁無聊 係咪呀? 入 Chat 又吾 Chat

Lunch 又去 Eng. Center 聽下歌 (●≧v≦)

返到去飛機坐左我個位呀 仲要搞我筆盒入面 d 飛飛

Clara 幫我打左佢幾野 哈哈

冇啦啦有舊野飛左過黎 原來又係新仔所為

一行出去就俾佢掟中 -3- 俾返張 Edison 佢

跟住仲要係咁掟囉 我岩岩掟中佢呀

聽日開戰丫笨 吾好用野遮住呀 傻仔

Bio. 堂 真系好似堂堂我都有答問題 (z ̄ε ̄)

都吾知係咪尊登架 有冇咁岩呀

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


B2B2 於 2008-03-04 07:00 PM 發表:
cM  4  U   :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THz '
Posted at 2008-03-05 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 |
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]