2008 年 4 月 10 日  星期四   晴天


 
   

2008.04.10 thursday*

[♥] 宗教堂 睇人做畫劇 吾知做緊 d 乜
[♥] 我睇吾到囉
[♥] 英文堂 有得聽歌歌 哈
[♥] 之前都有聽過 Westlife 隻 My L0ve 呀嘛
[♥] 之後就做埋 L!sten!ng
[♥] 數學堂 m!ss H0 同我地溫左一陣數
[♥] 就開始統測啦
[♥] 出奇地我覺得今次個統測好似好易甘
[♥] 莫非我 d 數真系好左 XD 吾錯吾錯
[♥] V.A. 講塗鴉呀
[♥] 我成日都見架啦 協青大把
[♥] 不過叫我畫就死得 畫畫超樣 XD
[♥] 一味聽牙 S!r 講野 勁悶
[♥] 放學陪 C!ara 等車 見到 Mart!n 喎
[♥] 佢話 Mart!n 似操住兵行過黎囉 哈
[♥] 不過我一見到佢就已經想笑 仲要講到甘 爆啦
[♥] 跟住 Mart!n 仲要係甘問 C!ara 係咪搭 MTR -3-
[♥] 兩個人係度爆笑

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


pandaching88 於 2008-04-10 07:08 PM 發表:
cm for you"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

t h z ;
Posted at 2008-04-10 07:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 |
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]