2008 年 8 月 18 日  星期一   晴天


 
   

2008 AUGUST 18 Monday*

♠ 岩岩睇到 劉翔 出場

♠ 可惜佢跑吾到 臨跑之前個樣已經超痛苦

♠ 最尾都系決定退出

♠ 都好滴 吾好等個傷勢惡化落去

♠ 加油嘍! 等你再次出戰  Everyone is No.1*

♠ 上個禮拜滴《當狗愛上貓》超好睇

♠ 追悼會果 part 睇到我眼濕濕  真系好慘!!

 超戇滴一幅相* -0-

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


greenline 於 2008-08-19 04:38 PM 發表:
 @V@;黎比返cm你..
你個blog整得好令呢~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



m_a_n_hate 於 2008-08-19 03:06 PM 發表:
路過丫,回嘰要,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



in_5201314 於 2008-08-19 02:13 PM 發表:
回返你個cOmment先=)
劉翔真係好可憐`雖然佢拎唔到金牌`但係我覺得都唔緊要
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy889 於 2008-08-19 01:53 PM 發表:
回cm哦=]^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Man812 於 2008-08-19 12:47 PM 發表:
 ---'
 
 
 
 
  cmcm.4.you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ARwaiIi 於 2008-08-19 12:27 PM 發表:
CM到;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-08-19 12:06 PM 發表:
叻 叻 哇 ` rUby ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-08-19 12:06 PM 發表:
Ruby Bl0g 子 很 美 喔 *v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fernburry 於 2008-08-19 12:05 PM 發表:
C0mment`
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandyying02 於 2008-08-19 10:59 AM 發表:
妹要係姐的靚靚blog到留cm?!
 
hahahahaha!!!!!!xd=]
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]