2008 年 9 月 1 日  星期一   酷熱


 
   

2 0 0 8 S E P T E M B E R 0 1 . M 0 N D A Y

金日終於要返學。

我都覺得暑假真系好似好快過甘。

返到去完完全全系一個好陌生 ge 環境。

嘻嘻!  估吾到 Miss Hui 會記得呢個無名小卒。

區 sir 又會用返果招?! 哈哈! 區 sir 上堂我一定吾會眼訓架。

 who are you??

δ 之前去唱 K 見到呢個林峰有 d 錯愕。

δ 老實講。吾睇真系吾知佢系林峰。

我 ge 衣著 -3-

30 號同 老弓<3* 去左射籃。

 熱死我。影左兩張甘 ge 東東。個天好

我中意 ♥ ♥ ♥ ♥ !

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


JackVong 於 2008-09-02 05:44 PM 發表:
  [0mmEnt`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YIN0419 於 2008-09-02 04:36 PM 發表:
cM* ....=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-09-02 04:23 PM 發表:
 [0mmEnt`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WinG_14 於 2008-09-02 03:58 PM 發表:
CM `cm要回架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-02 02:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-02 02:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-02 02:46 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



so2b34 於 2008-09-02 02:32 PM 發表:
留番個cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Er880 於 2008-09-02 11:56 AM 發表:
'cOmmEnT!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chocoyu 於 2008-09-02 06:54 AM 發表:
回cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]