2008 年 9 月 5 日  星期五   驟雨


 
   

2 0 0 8 S E P T E M B E R 0 5 . F R I D A Y

Ω 金日又要落去集隊了。好彩冇甘熱

Ω 中文堂諗住上區 sir 堂架嘛。點知 Jimmy 又暈左。

Ω 搞埋 D 手尾。唉 /__\

Ω 英文堂又俾人點出去做 Eng. 科長。好彩我有野做 哈哈

Ω 都吾知做乜系要我做?! -_-v

Ω 小息又俾人 kick。今次一定係專登啦。

Ω 我睇得出架。哈哈 XDD

Ω 數學堂悶爆我牙。得佢自己一個系度講。

Ω 真系想我訓著好易架咋。你講啦 -3-

大脾好痛牙。吾想行路牙。好彩聽日吾洗返學 YEAH

不過我要練好 D 羽毛球。我要入校隊 or 學會 !!!

GOGOGO

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


king1592 於 2008-09-09 02:25 PM 發表:
很悶呢 -/\-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



king1592 於 2008-09-09 02:20 PM 發表:
我n年沒唱k了 xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2008-09-08 09:27 PM 發表:
c0mmEnT ::]
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



miffywong 於 2008-09-08 09:27 PM 發表:
c0mmEnT ::]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaYee08 於 2008-09-08 07:24 PM 發表:
COMMENT FOR Y0U
你無事嗎!?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



HeatLily 於 2008-09-08 07:13 PM 發表:
cM'
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-08 05:39 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siulam02 於 2008-09-08 05:39 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PrinceAshley 於 2008-09-07 02:46 PM 發表:
[0mmEnt`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kris_yan 於 2008-09-06 06:17 PM 發表:
HI ~ 你 ge cm....我梗係歡迎 la,
咁耐有回你 ge cm,真係 sorry呀 ~~
 le排灰爆,冇心機打 blog  ='(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]