2009 年 1 月 5 日  星期一   寒冷


 
   

2oo8 JANUARY 05 . Monday

♣ 金日要開始返學啦.

♣ 朝早都仲系想賴死吾離開♥張床.

♣ 不過算啦. 太多野執. 廢事吾夠時間啦.

♣ 我好似搬竇甘. 拎住勁大袋野.

♣ 早會時段. |\|0th!ng t0 saY -v-"

♣ 次次系另一邊早會. 支咪都系出吾到聲.

♣ 搞到幾多人系隊伍中跑黎跑去丫 xD.

♣ 好啦. 緊住等佢播校歌啦. 又冇聲出 -33-"

♣ 真系吹漲. 不過你中意搞幾奈都得. 還掂第一堂我都吾系好想上.

♣ 系甘派 EXAM PAPER. 真系慘不忍睹.

♣ 炒左兩科. /_______\

♣ 難得地數學冇炒到. *v*

♣ 希望聽日既英文會好丫. 我仲未想死住.

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


Y0ko 於 2009-01-07 01:40 PM 發表:
`★;久違了的留言!*v*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leepoyu21 於 2009-01-06 09:00 PM 發表:
送回c0mm3nt給你-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal_bb_ 於 2009-01-06 07:47 PM 發表:
back cm*'' x]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rys3c3c 於 2009-01-06 06:29 PM 發表:
回返個cm俾你=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p5c27 於 2009-01-06 06:24 PM 發表:
cm,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ivy8912 於 2009-01-05 10:29 PM 發表:
c0mM3nt:)
要回丫;;thz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CPMJoey 於 2009-01-05 09:54 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



blackcat123 於 2009-01-05 09:39 PM 發表:
Cm FoR YoU~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yu1409 於 2009-01-05 09:21 PM 發表:
係時候回禮比你咁 =]
我個英文名都係叫ruby
我想+你做個fd
ok??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小戀;D 於 2009-01-05 08:54 PM 發表:
回番個c0mm3nT俾你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]