2007 年 8 月 23 日  星期四   雨天


 
   

2007.08.23 thursday*

HOHOHOHOHOHO ...

今日好開心呀

都系慢慢先入戲肉啦 XDD

今日起左身之後都冇乜野嘅

不過一路諗住晏晝去抽 YES CARD

已經開心到死 XD

<< 戲肉到啦 XDDDDD >>

晏晝系屋企食完飯 就開始等機會出街啦

等到四點先出門口 我要飛奔過去啦

吾系俾人換晒就吾好啦 XD

走左上去即抽 HOHOHO

第一同第二張都系亞綸 開心死我啦

仲有一張閃咭同大東

換埋 5R 相同咭簿添 YEAH

  

我抽到嘅三張亞綸 CARD :)

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


tavia_yan 於 2007-08-24 03:20 PM 發表:
朋友仔,,我黎喇!!!
sor牙,,之前部電腦傻傻地,,
搞到留唔到cm,,進唔好嬲我牙!!
而家留返個cm俾你先,,,
cm for u,,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾緊要啦, 而加留左都得架啦 =]
Posted at 2007-08-24 05:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon_ho 於 2007-08-24 10:31 AM 發表:
CM 4 YOU>3< >3< 得閑多D泥MY BLOG ar,,,,^^-------------------------------你抽到3張AARON,,,,我都抽左好多JIRO AR,,,,^^做個FD子ㄚ?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz cM 先` :)
好呀, 做個 fd 子啦
Posted at 2007-08-24 05:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2007-08-23 09:55 PM 發表:
WOW~
超正呀你!
我都好想抽到亞綸>口<
你咦加重要連抽三張!
幸運之神一定在你身邊呀~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈, 可能系啦
我都估吾到抽到咁多 XDD
thz cM`
Posted at 2007-08-24 05:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiki_6767 於 2007-08-23 07:23 PM 發表:
CM又黎啦!
好幸運牙...
抽到亞綸...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘻嘻` 系呀 :)
Posted at 2007-08-23 07:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]