2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


 
   

2007.11.05 monday*

今日中文又派測卷啦。

終於有科我系滿意架啦。

第四、五堂都系禮堂睇崑劇。

一開始都吾悶嘅。之後越黎越悶。

睇到我真系想訓覺呀。

可能我對呢樣野冇興趣。又吾知佢唱咩喎。

真系對吾住都要講聲。快啲唱完啦。

仲要上多堂英文堂。厭倦。

LUNCH 要 CHEM. 統測。突然之間吾記得易燃個英文。

咁就冇左一分啦。唉。

P.E 玩欖球。實在系太變態啦。

做乜次次都要搵我果組黎示範。我冇得坐啦 XD。

算了啦。尚算好玩嘅。

p.S. 一隻烏蠅搞到我痴晒線囉。

系屋企系咁飛。亂咁嗌啦 XDD。

話左驚昆蟲架啦。真系呀。

K0EY 仲要話好似隻「戰機」咁。

系我度周圍盤旋 -0- SHORT 左。

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


ykming 於 2007-11-06 04:37 PM 發表:
我岩岩今日先統測完咋..
 
聽日先派卷....
 
希望好好啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

加油啦
Posted at 2007-11-06 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching36 於 2007-11-06 03:38 PM 發表:
CMCM"
多d黎我到啦@v@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok
Posted at 2007-11-06 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YNOT 於 2007-11-05 11:22 PM 發表:
你可以去TRY下   不過記得唔帶多D錢喎~~
 
我去果間系朗豪坊對面 望過少少就見到
 
旺角砵蘭街240-244號
旺角文華 MRM 3B
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ =] 等閒去試下 =]
Posted at 2007-11-06 05:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Tracy* 於 2007-11-05 09:28 PM 發表:
比粒cm你啦*
你得閒都要去我個Bl0G到留cm牙*xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-06 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ching36 於 2007-11-05 08:09 PM 發表:
CMCM"
得閒黎我blog啦@v@"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THZ =]`
Posted at 2007-11-06 05:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tear_forever 於 2007-11-05 07:11 PM 發表:
 多謝你既留言呀~~
我都會成日黎你到架~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀 =]]
Posted at 2007-11-05 07:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



iSaAcLiN 於 2007-11-05 06:51 PM 發表:
CM FOR U....^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2007-11-05 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Belle=] 於 2007-11-05 06:49 PM 發表:
烏蠅真的如此可怕?!
p.s.
你上PE堂有冇事呀..
小心d呀!!傷到隻手就煩喇..
總之就小心啲啦..唔想見到你整親!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀 XDDD"
沒事啦, 謝謝關心 =]]
Posted at 2007-11-05 07:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ling520aaron 於 2007-11-05 06:45 PM 發表:
囍亞綸♥
 Cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thz =]
Posted at 2007-11-05 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]