2007 年 11 月 20 日  星期二   晴天


 
   

2007.11.20 tuesday*

吳庚霖 小朋友 生日大快樂唷

啜 >33< 我愛死你啦

今日成日都超眼訓 ..

仲要有閱讀堂 . 吾眼訓都吾得啦

PTH 要 L!STEN!NG TEST *

呢個容易過上次果個呀

PHY. 要派測卷啦 . 又系岩岩好

GE0G. 先好笑` 對緊作業答案

問有咩水果系熱帶雨林種啦` 不同既答案出左黎 XD

仲有人話馬田同學寫左 豬肉

雖然我知道吾系事實 . 但系真系好好笑 XDD

英文堂又要 PRESENT . 仲要抽到我出去

根本都未準備好`

我以後都吾要出去 PRESENT 呀

成堂都俾 M!SS 省` 系成班一齊` 咩事

數學堂都已經崩潰啦 ..

勁眼訓呀` 呀 .......

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


YNOT 於 2007-11-20 11:49 PM 發表:
哈哈!
亞綸今日生日  連自己都好開心呀>v<"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.. 我都系呀 =]
Posted at 2007-11-21 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NICOLEXLAM 於 2007-11-20 08:58 PM 發表:
 Arron今日生日? 真係架? 生日快樂啊arron!:>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系呀 :) 生日快樂 XD
Posted at 2007-11-21 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BELLE 於 2007-11-20 07:14 PM 發表:
呵呵..今日係你至愛生日!
你一定好開心啦=]
**********************
亞綸生日大快樂=] 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當然當然 XDD 開心死啦
Posted at 2007-11-20 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]