2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


 
   

2007.12.31 monday*

今日系二零零七年的最後一日啦

時間好似過得好快咁

話咁快就已經 F.3 啦

晏晝又去左 JUSC0 食野

仲未知夜晚出吾出去架

P.s. 我好想好想好想去唱 K 呀

有邊個肯同我去呀

上次去冇得唱禹哲 D 歌

好想好想唱飛輪海同禹哲 D 歌呀

哈 有人請就最好啦 XDD

不過吾請有人陪我去唱都得架

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


BELLE 於 2008-01-01 01:48 PM 發表:
新年快樂!!
如果我約你
你會唔會同我去唱k?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好呀. 我要唱 K xdd
Posted at 2008-01-01 06:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tracyjo 於 2008-01-01 11:31 AM 發表:
HappY NeW YeaR*=]
cM子 4 U`*V*
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz
Posted at 2008-01-01 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



happystars 於 2008-01-01 12:21 AM 發表:
HaPiii New YEar*
新年快樂哇..
新一年.. 小婷希望你..
開開心心咁過..
有咩願望牙..
哇咔咔..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hapi new year`
哈. 願望就從心所欲啦 xd
做乜都成真啦 . 呵呵
Posted at 2008-01-01 06:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ykming 於 2007-12-31 08:16 PM 發表:
happy new year!!
送你一個    cm
很想你喔> <""XD""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz :)
Posted at 2008-01-01 06:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]