2008 年 1 月 17 日  星期四   陰天


 
   

2008.01.17 thursday*

今天的英文課超無聊

miss 在講 可是我根本不想聽她講

實在是太悶啦 不喜歡她的教學方法

中文課就真是笑死我了

今次教的那課書的作者叫司徒嫣然

所以牙 sir 叫我答第一題問題

那就是擺明玩野啦 XD

跟著我講了什麼「用通勝洗頭

牙 sir 又講了「笑芳芳」 唉

今天不知道幹什麼 傻的

放學後留下來做壁報 越來越多人

什麼事 人多手腳亂嘛

搞到五點才走人 陪人家等巴士

看到變態的 Gabriel Koo

指住我說見鬼 你才是鬼吧 哈

 





訪客留言 (返回 rubywai 的日誌)


ykming 於 2008-01-18 06:16 PM 發表:
我地教英文個個係牙SIR,,
但係同樣令人討厭,,,
佢上堂又唔識教書,,
仲要上網玩yahoo!game= =""""
教唔哂書又係考試期間留我地成幾個鐘,,,
總之就好想打佢@.@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩 yahoo! games ?!`
咁又真系過分左 d 喎
Posted at 2008-01-20 12:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]